۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

انواع سفرهای نوروزی

قسمت دوم ، سفر با اتوبوس
از اینکه شما به هنر هفتم یعنی سینما علاقه دارید و سفر با اتوبوس را انتخاب کرده اید ممنونیم ، شما می توانید در طول مسیر از دیدن فیلم های درجه اول «مانی و ندا» ، «سام و نرگس» و ... لذت ببرید، البیته از فیلم های هندی دهه 70 هم بی نصیب نخواهید بود.
شانس بیاورید در طول سفر حتما یک بچه در اتوبوس باشد، وگرنه نمی توانید باز بودن شیر گاز و بوی متان تولید شده را گردن چه کسی بی اندازید!!
تنها شانس شما ، همسفر کنار دستی شماست، که اگر 65 سال از شما بزرگتر باشد، می توانید از خاطرات او از خرید خانه با قیمت 30 هزار تومان استفاده کنید! همچنین باید به سوالات او از جمله این که آیا ازدواج کرده اید؟ (برای جمعیت نسوان) و آیا سربازی رفته اید و کار دارید؟ (برای ذکور) پاسخ دهید . (توجه کنید که با یک جواب اشتباه امکان دارد که به خانه بخت یا خدمت سربازی مشرف شوید.
حالت دوم همسفر، یک همسن و سال شماست که بهتر است خیلی خسته باشد و خوابش بیاید ، در این حالت شما به بالش ، تشک و ... تغییر کاربری خواهید داد.
مشتریان:
خانه یا همان منزل! دانشجوها و سربازها از مشتری های اصلی این نوع سفر هستند ، بنابراین همگی در طول سفر شعار زیر را به صورت دسته جمعی می خوانند:
عیده امسال قشنگ تر از هر سال ، همه می ریم به خونه ، آخه (لیسانس ، اضافه خدمت) تا چند سال!!
راستی تابحال توفیق اجباری سفر بالای 10 ساعت با اتوبوس اون هم روی بوفه را تجربه کردید!!

۱ نظر:

عالیه گفت...

خدا همسفر بد نصیب آدم نکنه!! چه تو اتوبوس، چه تو هواپیما، چه تو کشتی، چه تو قطار، چه تو سفینه فضایی!
آخرین باری که با اتوبوس یه سفر چندین و چند ساعته داشتم، راننده فیلم آواز قو رو گذاشته بود، بدبختی این که وقتی داشتم با یه اتوبوس دیگه برمی گشتم هم راننده اش آواز قو رو گذاشته بود!