۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

دیدنو

این دو هفته حسابی مشغول بودم و سرم شلوغ بود «برون کاری» هم جواب نداد !! البته تنها تونستم یک سفر 3 روزه به استان چهارمحال بختیاری تنظیم کنم که گزارش اون رو به زودی تقدیم می کنم.
به وبلاگ جدید التاسیس سفرنامه دیدنو http://dideno.blogfa.com هم سری بزنید ، به نظر من تصاویرتهیه شده توسط علیرضا عالیه و فکر می کنم کامنتهای شما باعث افزایش روحیه بشه ...!

۶ نظر:

از دیار نجف آباد گفت...

با سلام
سوای اینکه اطاعت امر شد؛ لذت بسیاری نیز بردم... میگم اون زمونی که من توی ایران بودم... شما دوستان اهل دل و سفر کجا بودید که هرچی بیق و بی احساس تر از خودم بود؛ دور و برم رو گرفته بودند؟؟

ولی بذار یه رازی رو بگم: زحمت و خرج سفر و سختی های آن مال شماست و لذت بردن از مطالب خوبتان و با پای ذهن همسفر گام به گام شما شدن؛ سهم من!!؟

موفق و پیروز باشید... بدرود.... ارادتمند حمید

پ.م گفت...

بسیار سپاسگزارم .فایل امامزاده هاشم دریافت شد.

Unknown گفت...

سلام شهریار جان چطوری؟ خوبی؟ من بالاخره بعد از 10روز کلنجار رفتن امشب تونستم یه IP از بچه های IT بگیرم چون دسترسی به اینترنتم خیلی کم هستش ... در مورد لینکی که فرستادی یه سری زدم و عکسها رو دیدم خیلی خوب بودن و دید خوبی داره ... خوشحال میشم که فرصت عکاسی فراهم بشه با این دوستمون چند تا شات خوب بزنیم ... این هم شاید بهانه ای باشه که من با شما بیشتر آشنا بشم آخه تا الان اصلا فرصت نشد قراری بذاریم دور هم جمع بشیم برای تبادل یه سری اطلاعات در مورد سفر ... به امید اون روز ...

ناشناس گفت...

سلام اقا شهریار دیوانه شدم با این کامنت گذاشتن
هوا داره خنک میشود ومن این روزها میروم برای عکاسی چشم اخر ماه هم می ایم تهران اینرنت اینجا خیلی مشگل دارم خط تلفن ام نمی کشد هم فکس وهم اینتر نت پر سرعت را انشاالله قبل از امدن عکسها را برایت ایمیل می زنم
سعی میکنم تهران این کار را بکنم که راحت تر باشد مهربان خانم گل ودختر گل تر ات را ببوس

اسكندري گفت...

ممنون. منتظر گزارش سفر چهارمحالتون هستيم. شاد . پيروز باشي.

شنبه گفت...

حمید جان: خیلی لطف دارید.
پ م : خدا را شکر اما نظر شما درباره امامزاده برام مهمه .
میثم خان: امروز 21 برجه حتما برای دیدار شما تماس خواهم گرفت.
سرکار خانم نینا شفیعی : بی نهایت از قبول زحمت شما ممنونم و منتظر تماس شما